راهنمای گام به گام شوهر دار شدن در دانشگاه!!!

سلام باز!!
بنا به درخواست بسیاری از مراجعین تصمیم به انتشار مطلب مفید و جنجالی راهنمای گام به گام شوهردار شدن در دانشگاه گرفتم!! از این رو پیشاپیش از شوهر جویان محترم که پس از خواندن این مطلب هرکدام یک مرتبه طیف رنگی رو طی نمی کنن و 60 بار رنگ عوض نمیکنن (و البته و صد البته که هیچ کس به خاطر شوهر به دانشگاه نمیاد.... ) عذر خواهی می کنم!!! و این که با احترام عرض می کنم که از کامنت ها و فحاشی های شما پیشاپیش با آغوش باز پذیرایی می کنم!! ولی لازم به ذکر است که منظور من به هییییییییییییییییییییچ کدوم از بچه ها نیست!!! اصن می دونین! من یه چند تا فامیل دارم!! که مونده بودن ترشیده!!! اینا به خاطر شوهر رفته بودن دانشگاه!!! من منظورم به اوناست

ok??

حالا می ریم سر اصل مطلب!!!

راهنمای شوهردار شدن در دانشگاه

شوهردار شدن در دانشگاه پروسه جانکاه و طاقت فرساییست که در بیشتر موارد گاه تا 6 سال به طول می انجامد... که مشخصا توانایی های شوهرجوی عزیز در کوتاه کردن این زمان تاثیر به سزایی دارد...

این فرایند عموما بین 12 ماه تا54 ماه به طول می انجامد که همواره در طول تاریخ استثنا و استثنااتی وجود داشته اند
همان گونه که ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن خود اشاره می کند که در یونان باستان زنان یونانی با تبحر خاص خود(که در اکثر موارد زبانزد است) در زمان 3ماه آکادمیست های یونانی را تور می کردند (تور کردن یکی از مراحل این پروسه است که در فصول بعد به تفصیل توضیح می دهم)

شوهردار شدن در دانشگاه اصولا 7 مرحله کلی دارد... که به ترتیب زیر است:
1-بررسی موقعیت ها و گزینه ها

2-آنالیز یکایک گزینه ها

3-رد کردن گزینه های اضافی(که الزاما با غرور خاصی همراه است و می بایست به حالت: "اصن من تا حالا این پسره رو ندیده بودم" و یا "اِ....؟ رتبت چند بود؟ تو کی هستی؟ من که تو کف تو نبودم!" همراه است!! این مرحله برگردان عبارت Pissing him off در نسخ خارجی است)

4-بی محلی به گزینه مورد نظر و ریختن کرم (این مرحله مرحله ایست که ابتکار شوهرجو در بوته آزمایش قرار می گیرد.)

5-جواب رد دادن و اینکه اصولا شما در خانواده مشکلاتی دارید که اصلا برایتان خوب نمی شود اگر با کسی باشید و این موضوع رو به صورت یک بهانه یا دستک در مقابل گزینه خود می گیرید... در موارد خاص تاکید بر این موضوع نشان از تمایل به گزینه است که می بایست پرهیز شود
6-دلبری کردن (این مرحله از مراحلی است که بنا به دلایل اخلاقی و اصول دینی و اجتماعی و حیای ایرانی و امنیت اجتماعی و فساد فی الارض و پیشگیری از حوادث و بحران و زلزله از توضیح دادن آن معذورم ولی می توانید به منابع خارجی رجوع کنید)

http:\\www.college-tricks.sheitanebozorg\good_husband_for_dummies\delbaring_in_3_simple_ways.php
http:\\www.daneshju-monharef-mikonim.co.uk

7-تور کردن

در 94 درصد موارد پروسه شوهر یابی پس از مرحله 6ام خود به خود دنبال می شود و طعمه مورد نظر شخصا موضوع را دنبال می کند اما چنانچه این اتفاق نیفتاد هرگز نا امید نشده و دست از طعمه نکشید و به مرحله 6 رجوع کنید

نکته: مرحله ای به نام "در چشم رفتن" وجود دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است و به صورت موازی با تمام مراحل دنبال می شود

فصل اول: در چشم رفتن...

زنان دو دسته اند 1- در چشم می روند و شوهر می کنند 2-در چشم رفته اند و شوهر کرده اند
آلکس مک کنزی

اگر مساله شوهر یابی را در دید کلان بررسی کنیم در می یابیم که کسی موفق است که بیشتر دیده شود

دیده شدن اصول دارد که من به صورت اجمالی توضیح می دهم (متن کامل را در کتاب "مرا ببین،، مرا بگیر،،" اثر جولین هازبندسیکر مطالعه کنید)

صورت:

اصول آماده سازی صورت بر پایه چهره شناسی مدرن استوار است. طبق این اصول شوهرجو می بایست از عینک دوری بجوید. این موضوع ریشه تاریخی عمیقی دارد.. و حتی بزرگان زیادی بر این موضوع تاکید ورزیده اند.
یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: نبین تا دیده شوی
بنا براین شوهرجوی عزیز می بایست از عینک به شدت دوری کند و از لنزهای تماسی استفاده کند که رنگ های مناسب هر کس را توضیح خواهم داد.
حتی اگر چشمهایتان از شدت سوزش داشت در می اومد هم لنز را با عینک عوض نکنید
دماغ عملی: دماغ هایی که کوچکتر باشند شانس بیشتری را برای شوهرجو به ارمغان می آورند و اینکه همواره زاویه قوس بینی نسبت عکس با دیده شدن دارد. اما نباید کسی در دانشگاه بداند که دماغ عملیست. بنا بر این توصیه می شود عمل را تا 4 ماه قبل از ورود به دانشگاه انجام داده و قبل از ورود به دانشگاه تمامی عکس های قبل از عمل را از فیس بوک و پیکاسا و فوتو باکت حذف کنید

لبها در حالت ایده آل باید پروتز باشد و به گونه ای باشد که اگر خطی فرضی از بینی به نوک لب مماس شود این خط با افق زاویه ای نزدیک به نود داشته باشد.
گونه تزریقی صورت شما را به صورتی کاملا در چشم بدل می کند. نکته خاص این است که اگر کسی از شما راجع به پروتز پرسید جواب دهید: نه اصولا ما خانوادتا این شکلی هستیم...!!

موهای استخوانی با مش طلایی بهترین حالت است(توصیه می شود از روش فویل استفاده کنید)
اما موهایی با رنگهایی شرابی و بنفش و یا حتی سبز و آبی هم شانس زیادی دارند.

مقنعه باید به شکلی باشد که فقط 30 درصد از موها را بپوشاند و توصیه اکید میشود که یکی از دو گوش و یا هردو از مقنعه بیرون باشد. پایین مقنعه باید حالت پیاله به خود بگیرد.

گوشها با کمتر از 2 سوراخ شانس خیلی کمی دارند.

سطح صورت می بایست با گوشت صورت 7 سانتی متر یا بیشتر فاصله داشته باشد
این فاطله را با کرمهای آرایشی پر کنید.. این عمل فواید زیادی دارد از جمله:

داشتن پوستی صاف و سفید
نرسیدن نور آفتاب به پوست صورت و در نتیجه سوخته نشدن پوست
عدم تماس پوست با نا محرم
رهایی از گزش حشرات
بی نیازی به اپیلاسیون
ظاهری همواره تمیز

مانتو:

مانتوی خود را باید حداقل 2 سایز کوچک بگیرید و اینکه این مانتو باید با حداکثر نیم متر پارچه تهیه شده باشد و بهتر اشت آستین کوتاه باشد! اگر دکمه های مانتو بسته نشد هم مساله ای نیست (از مانتوی 2 سایز کوچکتر چه توقعی داری؟؟؟)

ناخنهای شما همواره می بایست فرنچ مانیکور باشد و جینگیل پینگیل های فراوانی به آنها آویزان باشد
انگشت اشاره و شست را هریک را با 2 الی 3 انگشتر پر کنید

فصل دوم: گزینش

پسر ها یا احمق آفریده شدند یا مجرد کلئوپاترا

To be continued...

6 comments:

  1. ehsan man be to eftekhar mikonam:D::D:D:D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. this post has been removed by a blog commenter
    :D ehsaaas damet garm ! ghashang dar hadde newyork times bud in matlabet:D

    ReplyDelete